Læring, praksis og kvalitet i idrætstimerne

Af Jesper von Seelen, November 2012

Ph.d.-afhandlingen undersøger kvaliteten, indholdet og praksis i folkeskolens idrætsundervisning med afsæt i fem cases. Herunder er der bl.a. fokus på, hvordan man øger deltagelsen af idrætssvage elever.

 
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
Titel:
Læring, praksis og kvalitet i idrætstimerne 
Beskrivelse:
Ph.d.-afhandlingen undersøger kvaliteten, indholdet og praksis i folkeskolens idrætsundervisning med afsæt i fem cases. Herunder er der bl.a. fokus på, hvordan man øger deltagelsen af idrætssvage elever. 
Publikationstype:
Analyser og rapporter 
Udgivelsesår:
2012 
Udgivelsesmåned:
november 
Udgiver:
Institut for Idræt og Biomekanik, Syddansk Universitet
Sprog:
Dansk
Antal sider:
238
ISBN-nr.:
Intet ISBN nummer
Emner:
Uddannelse, Idrætskultur
Stikord:
Læring, undervisning, idræt, folkeskole, lærere, idrætssvage 
Noter:

Ph.d.-projektet er gennemført i samarbejde mellem Syddansk Universitet, Det Nationale Videncenter for Sundhed, Kost og Motion for Børn og Unge (KOSMOS) og University College Syddanmark.

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.