Evaluering af Projekt Fritidspas i Fredericia Kommune

Af Bjarne Ibsen, Heidi Trankjær Bøndergaard, Peter Mindegaard, 2015

Rapport, der evaluerer Projekt Fritidspas i Fredericia Kommune. Projektet har haft til formål at hjælpe udsatte børn og unge, som ikke deltager i fritidsaktiviteter, ind i fritidstilbud ved at overkomme de sociale, kulturelle og økonomiske barrierer, der står i vejen for et aktivt fritidsliv. Evalueringen ser nærmere på samarbejdet mellem de forskellige aktører fra den kommunale/pædagogiske verden og det frivillige foreningsliv og på, hvordan kommunen har etableret et tværsektorielt samarbejde omkring projektet.

 
Fakta om udgivelsen
Titel:
Evaluering af Projekt Fritidspas i Fredericia Kommune 
Beskrivelse:
Rapport, der evaluerer Projekt Fritidspas i Fredericia Kommune. Projektet har haft til formål at hjælpe udsatte børn og unge, som ikke deltager i fritidsaktiviteter, ind i fritidstilbud ved at overkomme de sociale, kulturelle og økonomiske barrierer, der står i vejen for et aktivt fritidsliv. Evalueringen ser nærmere på samarbejdet mellem de forskellige aktører fra den kommunale/pædagogiske verden og det frivillige foreningsliv og på, hvordan kommunen har etableret et tværsektorielt samarbejde omkring projektet.  
Publikationstype:
Analyser og rapporter 
Udgivelsesår:
2015 
Udgivelsesmåned:
 
Udgiver:
Center for forskning i Idræt, Sundhed og Civilsamfund, Syddansk Universitet
Sprog:
Dansk
Antal sider:
54
ISBN-nr.:
978-87-93192-36-2
Emner:
Foreningsliv og frivillighed, Foreningsliv/Frivillighed
Stikord:
Fritidspas, Fredericia Kommune, fritid, fritidstilbud, støtte, idræt 
Noter:
Ingen noter

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.