Touristic profile of a major LGBT event in Copenhagen - economic impact and touristic profile of World Outgames 2009

Af Christian Ørsted Brandt, Lone Alletorp Callard, November 2009

Økonomisk effektanalyse af World Outgames, der blev afholdt ultimo juli/primo august 2009 i København, kombineret med en turistprofil af de danske og udenlandske deltagere.

 
Fakta om udgivelsen
Titel:
Touristic profile of a major LGBT event in Copenhagen - economic impact and touristic profile of World Outgames 2009 
Beskrivelse:
Økonomisk effektanalyse af World Outgames, der blev afholdt ultimo juli/primo august 2009 i København, kombineret med en turistprofil af de danske og udenlandske deltagere. 
Publikationstype:
Analyser og rapporter 
Udgivelsesår:
2009 
Udgivelsesmåned:
november 
Udgiver:
VisitDenmark og Wonderful Copenhagen,
Sprog:
Engelsk
Antal sider:
33
ISBN-nr.:
Intet ISBN nummer
Emner:
Events, Idrætskultur, Sportsøkonomi, Medier og marketing
Stikord:
outgames, sportsøkonomi, oplevelsesøkonomi, effektanalyse, impact, økonomi, World Outgames, homoseksuel, bøsser, lesbiske, LGBT 
Noter:
Rapporten er delvist finansieret af 'European Regional Development Fund' under EU.

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.