Publikum til herreligakampe - en kvalitativ og kvantitativ undersøgelse af publikumskulturen

Af Else Olsen, Louise Nielsen, Sidsel Gubi Paulsen, 2007

Bachelorprojektet er et studium af publikumskulturen i forbindelse med herrehåndboldkampe i den danske liga. Teoretisk beskæftiger projektet sig med publikums sociale interaktioner, identiteter og fællesskaber samt massemediernes indflydelse på publikumskulturen.

 
Fakta om udgivelsen
Titel:
Publikum til herreligakampe - en kvalitativ og kvantitativ undersøgelse af publikumskulturen 
Beskrivelse:
Bachelorprojektet er et studium af publikumskulturen i forbindelse med herrehåndboldkampe i den danske liga. Teoretisk beskæftiger projektet sig med publikums sociale interaktioner, identiteter og fællesskaber samt massemediernes indflydelse på publikumskulturen.  
Publikationstype:
Andre udgivelser 
Udgivelsesår:
2007 
Udgivelsesmåned:
 
Udgiver:
Aalborg Universitet
Sprog:
Dansk
Antal sider:
97
ISBN-nr.:
Intet ISBN nummer
Emner:
Eliteidræt, Idrætskultur, Medier og marketing
Stikord:
herrehåndbold, tilskuere, publikumskultur, eliteidræt 
Noter:
Bachelorprojektet tager afsæt i en afgrænset case, nemlig publikum til KIFs herreligakampe, og søger herudfra at tegne et generelt billede af publikumskulturen. Metodisk fokuserer projektet på observationer, spørgeskemaundersøgelse og interviews.
Dokumenter:

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.