Læring i det organiserede fritidsliv

Af Anne Kofod, September 2009

Artiklen undersøger, hvad tre fritidsorganisationer mener, unge lærer i kraft af deres deltagelse i det organiserede fritidsliv.

 
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
Titel:
Læring i det organiserede fritidsliv 
Beskrivelse:
Artiklen undersøger, hvad tre fritidsorganisationer mener, unge lærer i kraft af deres deltagelse i det organiserede fritidsliv. 
Publikationstype:
Andre udgivelser 
Udgivelsesår:
2009 
Udgivelsesmåned:
september 
Udgiver:
Tidsskriftet Kognition & Pædagogik
Sprog:
Dansk
Antal sider:
19
ISBN-nr.:
Intet ISBN nummer
Emner:
Foreningsliv/Frivillighed, Idébestemt børne- og ungdomsarbejde
Stikord:
Fritid, fritidsliv, unge, ungdomsorganisationer, fritidsorganisationer, idébestemt børne- og ungdomsarbejde, idebestemt 
Noter:

Artiklen er udgivet i Tidsskriftet Kognition & pædagogik - Årg. 19, nr. 73 (2009) S. 18−34

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.