-
Kampagner om fremme af fysisk aktivitet blandt børn og unge - Litteraturstudie af medier, budskaber, målgrupper og virkemidlers betydning for effekt
Denne publikation har til formål at tilvejebringe et forskningsbaseret vidensgrundlag om kampagner for fremme af fysisk aktivitet blandt børn og unge.
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
Titel:
Kampagner om fremme af fysisk aktivitet blandt børn og unge - Litteraturstudie af medier, budskaber, målgrupper og virkemidlers betydning for effekt
Beskrivelse:
Denne publikation har til formål at tilvejebringe et forskningsbaseret vidensgrundlag om kampagner for fremme af fysisk aktivitet blandt børn og unge.
Publikationstype:
Analyser og rapporter
Udgivelsesår:
2016
Udgivelsesmåned:
januar
Udgiver:
Sundhedsstyrelsen
Sprog:
Dansk
Antal sider:
39
ISBN-nr.:
978-87-7104-837-7
Emner:
Medier og marketing, Sundhed
Stikord:
Fysisk aktivitet, børn, sundhedsstyrelsen, anbefalinger, sundhed, information, kampagner, medier
Noter:
Udarbejdet for Sundhedsstyrelsen af Forskningsenheden Active Living, Institut for Idræt og Biomekanik, Syddansk Universitet.