Kampagner om fremme af fysisk aktivitet blandt børn og unge - Litteraturstudie af medier, budskaber, målgrupper og virkemidlers betydning for effekt

Af Anne Sofie Aggestrup, Jens Troelsen, Januar 2016

Denne publikation har til formål at tilvejebringe et forskningsbaseret vidensgrundlag om kampagner for fremme af fysisk aktivitet blandt børn og unge.

 
Fakta om udgivelsen
Titel:
Kampagner om fremme af fysisk aktivitet blandt børn og unge - Litteraturstudie af medier, budskaber, målgrupper og virkemidlers betydning for effekt 
Beskrivelse:
Denne publikation har til formål at tilvejebringe et forskningsbaseret vidensgrundlag om kampagner for fremme af fysisk aktivitet blandt børn og unge.  
Publikationstype:
Analyser og rapporter 
Udgivelsesår:
2016 
Udgivelsesmåned:
januar 
Udgiver:
Sundhedsstyrelsen
Sprog:
Dansk
Antal sider:
39
ISBN-nr.:
978-87-7104-837-7
Emner:
Medier og marketing, Sundhed
Stikord:
Fysisk aktivitet, børn, sundhedsstyrelsen, anbefalinger, sundhed, information, kampagner, medier 
Noter:

Udarbejdet for Sundhedsstyrelsen af Forskningsenheden Active Living, Institut for Idræt og Biomekanik, Syddansk Universitet.

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.