I lære som voksen – unges læring i den organiserede fritid

Af Anne Kofod, December 2009

Ph.d.-afhandling der undersøger hvad unge lærer i fritiden og hvordan de lærer det, samt hvorfor organiseret fritid tilskrives en særlig og positiv værdi i ungdomslivet i det 21. århundrede.

 
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
Titel:
I lære som voksen – unges læring i den organiserede fritid 
Beskrivelse:
Ph.d.-afhandling der undersøger hvad unge lærer i fritiden og hvordan de lærer det, samt hvorfor organiseret fritid tilskrives en særlig og positiv værdi i ungdomslivet i det 21. århundrede. 
Publikationstype:
Analyser og rapporter 
Udgivelsesår:
2009 
Udgivelsesmåned:
december 
Udgiver:
Danmarks Pædagogiske Universitetsskole
Sprog:
Dansk
Antal sider:
201
ISBN-nr.:
Intet ISBN nummer
Emner:
Foreningsliv/Frivillighed, Idébestemt børne- og ungdomsarbejde
Stikord:
Fritidsliv, ungdom, ungdomsorganisationer, fritid, unge, læring, afhandling, Ph.d., idébestemt børne- og ungdomsarbejde, idebestemt 
Noter:

Ph.d.-afhandling for Danmarks Pædagogiske Universitetsskole/Aarhus Universitet

Dokumenter:

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.