-
Forbrugerforholdsindekset for 50 danske markeder
Rapport, der på baggrund af en undersøgelse af danske forbrugeres oplevelse af 50 markeder beskriver, hvordan de forskellige markeder, herunder fitness og idrætsklubber, klarer sig.
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
Titel:
Forbrugerforholdsindekset for 50 danske markeder
Beskrivelse:
Rapport, der på baggrund af en undersøgelse af danske forbrugeres oplevelse af 50 markeder beskriver, hvordan de forskellige markeder, herunder fitness og idrætsklubber, klarer sig.
Publikationstype:
Analyser og rapporter
Udgivelsesår:
2014
Udgivelsesmåned:
november
Udgiver:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Sprog:
Dansk
Antal sider:
49
ISBN-nr.:
978-87-7029-588-8
Emner:
Medier og marketing
Stikord:
Forbruger, forbrugerforhold, forbrugertilfredshed, oplevelse, marked, fitness, idrætsklubber, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Noter:
Ingen noter
Dokumenter: