Forbrugerforholdsindekset for 50 danske markeder

November 2014

Rapport, der på baggrund af en undersøgelse af danske forbrugeres oplevelse af 50 markeder beskriver, hvordan de forskellige markeder, herunder fitness og idrætsklubber, klarer sig.

 
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
 
Titel:
Forbrugerforholdsindekset for 50 danske markeder 
Beskrivelse:
Rapport, der på baggrund af en undersøgelse af danske forbrugeres oplevelse af 50 markeder beskriver, hvordan de forskellige markeder, herunder fitness og idrætsklubber, klarer sig. 
Publikationstype:
Analyser og rapporter 
Udgivelsesår:
2014 
Udgivelsesmåned:
november 
Udgiver:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Sprog:
Dansk
Antal sider:
49
ISBN-nr.:
978-87-7029-588-8
Emner:
Medier og marketing
Stikord:
Forbruger, forbrugerforhold, forbrugertilfredshed, oplevelse, marked, fitness, idrætsklubber, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
Noter:
Ingen noter

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.