Fitness som undervisningsforløb i 7.-9. klasse. Evaluering af fitness som forløb i idrætsundervisningen for 7.-9. klasse

Af Mette Munk Jensen, 2010

Evalueringsrapporten omhandler Sønderskov-Skolens fitnessprojekt, der gennem et 12 ugers forløb for 7., 8. og 9. klasses elever i et lokalt fitnesscentre bl.a. skulle forbedre elevernes fysiske aktivitet og lære dem at arbejde med personlige mål. Evalueringens formål er at vurdere, om projektet skulle fortsættes.

 
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
Titel:
Fitness som undervisningsforløb i 7.-9. klasse. Evaluering af fitness som forløb i idrætsundervisningen for 7.-9. klasse 
Beskrivelse:
Evalueringsrapporten omhandler Sønderskov-Skolens fitnessprojekt, der gennem et 12 ugers forløb for 7., 8. og 9. klasses elever i et lokalt fitnesscentre bl.a. skulle forbedre elevernes fysiske aktivitet og lære dem at arbejde med personlige mål. Evalueringens formål er at vurdere, om projektet skulle fortsættes. 
Publikationstype:
Andre udgivelser 
Udgivelsesår:
2010 
Udgivelsesmåned:
 
Udgiver:
Videncenter for Sundhedsfremme, University College Syddanmark, UC Syd
Sprog:
Dansk
Antal sider:
82
ISBN-nr.:
Intet ISBN nummer
Emner:
Motionsidræt, Uddannelse, Sundhed
Stikord:
Fitness, undervisning, folkeskole, 7.-9. klasse, idræt, evaluering, Videncenter for Sundhedsfremme, Mette Munk Jensen 
Noter:
Ingen noter

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.