-
Fitness som undervisningsforløb i 7.-9. klasse. Evaluering af fitness som forløb i idrætsundervisningen for 7.-9. klasse
Evalueringsrapporten omhandler Sønderskov-Skolens fitnessprojekt, der gennem et 12 ugers forløb for 7., 8. og 9. klasses elever i et lokalt fitnesscentre bl.a. skulle forbedre elevernes fysiske aktivitet og lære dem at arbejde med personlige mål. Evalueringens formål er at vurdere, om projektet skulle fortsættes.
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
Titel:
Fitness som undervisningsforløb i 7.-9. klasse. Evaluering af fitness som forløb i idrætsundervisningen for 7.-9. klasse
Beskrivelse:
Evalueringsrapporten omhandler Sønderskov-Skolens fitnessprojekt, der gennem et 12 ugers forløb for 7., 8. og 9. klasses elever i et lokalt fitnesscentre bl.a. skulle forbedre elevernes fysiske aktivitet og lære dem at arbejde med personlige mål. Evalueringens formål er at vurdere, om projektet skulle fortsættes.
Publikationstype:
Andre udgivelser
Udgivelsesår:
2010
Udgivelsesmåned:
Udgiver:
Videncenter for Sundhedsfremme, University College Syddanmark, UC Syd
Sprog:
Dansk
Antal sider:
82
ISBN-nr.:
Intet ISBN nummer
Emner:
Motionsidræt, Uddannelse, Sundhed
Stikord:
Fitness, undervisning, folkeskole, 7.-9. klasse, idræt, evaluering, Videncenter for Sundhedsfremme, Mette Munk Jensen
Noter:
Ingen noter
Dokumenter: