En længere og mere varieret skoledag. Kortlægningsrapport, 2015

Af Rasmus Højberg Jacobsen, Lasse Hønge Flarup, Niels Matti Søndergaard, 2015

Rapporten evaluerer den del af folkeskolereformen, der består af "Den længere og mere varierede skoledag", herunder bl.a. lærernes brug af motion og bevægelse i dansk- og matematikfagene. Det belyser den i forhold til elevernes alder og læringsparathed.

 
Fakta om udgivelsen
Titel:
En længere og mere varieret skoledag. Kortlægningsrapport, 2015 
Beskrivelse:
Rapporten evaluerer den del af folkeskolereformen, der består af "Den længere og mere varierede skoledag", herunder bl.a. lærernes brug af motion og bevægelse i dansk- og matematikfagene. Det belyser den i forhold til elevernes alder og læringsparathed. 
Publikationstype:
Analyser og rapporter 
Udgivelsesår:
2015 
Udgivelsesmåned:
 
Udgiver:
KORA - Det Nationale Institut for Kommuners og Regioners Analyse og Forskning
Sprog:
Dansk
Antal sider:
81
ISBN-nr.:
Intet ISBN nummer
Emner:
Uddannelse
Stikord:
motion og bevægelse, lærer, folkeskolereform, evaluering, fysisk aktivitet 
Noter:
Ingen noter

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.