-
Effektmåling - Challenge Copenhagen 2010
Rapporten er en effektmåling af triatloneventen, Challenge Copenhagen 2010, som består af en kvantitativ og kvalitativ del. Den kvantitaive del baserer sig på de økonomiske aspekter af eventen ved blandt andet at se på udbyttet af de offentlige investeringer, mens den kvalitative del fokuserer på atleter og tilskueres oplevelse af eventen.
Download: Effektmåling Challenge Copenhagen
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
Titel:
Effektmåling - Challenge Copenhagen 2010
Beskrivelse:
Rapporten er en effektmåling af triatloneventen, Challenge Copenhagen
2010, som består af en kvantitativ og kvalitativ del. Den kvantitaive del
baserer sig på de økonomiske aspekter af eventen ved blandt andet at se på
udbyttet af de offentlige investeringer, mens den kvalitative del fokuserer
på atleter og tilskueres oplevelse af eventen.
Publikationstype:
Analyser og rapporter
Udgivelsesår:
2010
Udgivelsesmåned:
december
Udgiver:
Sport Event Denmark
Sprog:
Dansk
Antal sider:
135
ISBN-nr.:
Intet ISBN nummer
Emner:
Events, Medier og marketing, Eliteidræt
Stikord:
Events, effektmåling, tilskuereoplevelse, økonomi, Return of investment (ROI), events og økonomi
Noter:
Ingen noter
Dokumenter: