Effektmåling - Challenge Copenhagen 2010

December 2010

Rapporten er en effektmåling af triatloneventen, Challenge Copenhagen 2010, som består af en kvantitativ og kvalitativ del. Den kvantitaive del baserer sig på de økonomiske aspekter af eventen ved blandt andet at se på udbyttet af de offentlige investeringer, mens den kvalitative del fokuserer på atleter og tilskueres oplevelse af eventen.

 
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
 
Titel:
Effektmåling - Challenge Copenhagen 2010 
Beskrivelse:
Rapporten er en effektmåling af triatloneventen, Challenge Copenhagen 2010, som består af en kvantitativ og kvalitativ del. Den kvantitaive del baserer sig på de økonomiske aspekter af eventen ved blandt andet at se på udbyttet af de offentlige investeringer, mens den kvalitative del fokuserer på atleter og tilskueres oplevelse af eventen. 
Publikationstype:
Analyser og rapporter 
Udgivelsesår:
2010 
Udgivelsesmåned:
december 
Udgiver:
Sport Event Denmark
Sprog:
Dansk
Antal sider:
135
ISBN-nr.:
Intet ISBN nummer
Emner:
Events, Medier og marketing, Eliteidræt
Stikord:
Events, effektmåling, tilskuereoplevelse, økonomi, Return of investment (ROI), events og økonomi 
Noter:
Ingen noter

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.