Danskernes fitnessvaner og brug af kommercielle idrætstilbud

Af Trygve Laub Asserhøj, Januar 2017

Notat, der beskriver danskernes fitnessvaner og brug af kommercielle idrætstilbud med udgangspunkt i undersøgelsen af danskernes motions- og sportsvaner foretaget af Idrættens Analyseinstitut i begyndelsen af 2016.

 
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
Titel:
Danskernes fitnessvaner og brug af kommercielle idrætstilbud 
Beskrivelse:
Notat, der beskriver danskernes fitnessvaner og brug af kommercielle idrætstilbud med udgangspunkt i undersøgelsen af danskernes motions- og sportsvaner foretaget af Idrættens Analyseinstitut i begyndelsen af 2016. 
Publikationstype:
Idans analyser og rapporter 
Udgivelsesår:
2017 
Udgivelsesmåned:
januar 
Udgiver:
Idrættens Analyseinstitut
Sprog:
Dansk
Antal sider:
20
ISBN-nr.:
978-87-93375-69-7 (elektronisk)
Emner:
Idrætskultur, Idrætspolitik generelt, Sundhed, Foreningsliv og frivillighed
Stikord:
fitness, kommerciel, motion, privat, idrætsvaner, fitnessvaner 
Noter:
Ingen noter

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.