Danmark skal vinde på kreativitet

Marts 2005

Rapport med undertitlen 'Perspektiver for dansk uddannelse og forskning i oplevelsesøkonomien'. Rapporten er skrevet af en arbejdsgruppe nedsat af Videnskabsministeriet og indeholder en oversigt over området og anbefalinger til bl.a. nye uddannelser.

 
Fakta om udgivelsen
Forfatter(e):
 
Titel:
Danmark skal vinde på kreativitet 
Beskrivelse:
Rapport med undertitlen 'Perspektiver for dansk uddannelse og forskning i oplevelsesøkonomien'. Rapporten er skrevet af en arbejdsgruppe nedsat af Videnskabsministeriet og indeholder en oversigt over området og anbefalinger til bl.a. nye uddannelser. 
Publikationstype:
Andre udgivelser 
Udgivelsesår:
2005 
Udgivelsesmåned:
marts 
Udgiver:
Videnskabsministeriet
Sprog:
Dansk
Antal sider:
34
ISBN-nr.:
Intet ISBN nummer
Emner:
Idrætspolitik generelt, Sportsøkonomi, Uddannelse
Stikord:
oplevelsesøkonomi, Videnskabsministerium, forskning 
Noter:

Formand for tænketanken og arbejdsgruppen vedrørende oplevelsesøkonomi var dekan Ole Stenvinkel Nilsson fra Copenhagen Business School. Blandt medlemmerne med berøring til idrætten var Brøndbys træner Michael Laudrup, koncerndirektør Tom Matthiesen fra AaB A/S og administrerende direktør for Herning Messecenter, Georg Sørensen.

 

Offentliggjort på Videnskabsministeriets hjemmeside, www.videnskabsministeriet.dk.

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.