Lasse Hønge Flarup

Analyser og rapporter
  • En længere og mere varieret skoledag. Kortlægningsrapport, 2015
    Af Rasmus Højberg Jacobsen, Lasse Hønge Flarup, Niels Matti Søndergaard, KORA - Det Nationale Institut for Kommuners og Regioners Analyse og Forskning, 2015
    Rapporten evaluerer den del af folkeskolereformen, der består af "Den længere og mere varierede skoledag", herunder bl.a. lærernes brug af motion og bevægelse i dansk- og matematikfagene. Det belyser den i forhold til elevernes alder og læringsparathed.
    Mere info Link

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.