Sponsorater

Nyhedsbrev nr. 38, marts 2011

Foto: Colourbox

07.03.2011

I en tid med tiltagende kamp om medlemmerne, tilskuerne og sponsorernes gunst mellem idrættens traditionelle aktører og nye spillere på banen, er der behov for at styrke idrættens kommercielle kompetencer, konkluderer Idans nyhedsbrev. 

Mange forbund eller foreninger mangler forståelse for, hvad de helt præcist har at tilbyde til sponsorerne, og mange af de eksisterende sponsorater har ifølge sponsoreksperter et uopfyldt potentiale.

Læs en række temaartikler om idrætten og sponsormarkedet i Idans nyhedsbrev. Læs også om en række spændende konferencetilbud i de kommende måneder, blandt andet Idans egen ambitiøse konference, ’Idrættens største udfordringer’ i Vejen Idrætscenter, den 25.-26. maj.

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.