Kommercielle håndboldklubber lider af et Lady Gaga-syndrom

Nyhedsbrev 66, juni 2014
Foto: Domingo Cáceres/Flickr

Foto: Domingo Cáceres/Flickr

19.06.2014

Idans nyhedsbrev 66 ser på økonomien i de kommercielle danske håndboldklubber. Danske håndboldklubber stræber efter sportslig succes og ære. Problemet er, at den ensidige jagt på succes ikke gavner helheden. 

Læs også om et nyt norsk studie, som viser, at det store udbud af international fodbold på tv har konsekvenser for tilskuertallet på stadion.

 

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.