Undersøgelse af fitnesskunder

Idrættens Analyseinstitut har igangsat en omfattende undersøgelse blandt danske fitnesskunder.

Idrættens Analyseinstitut har i samarbejde med en række fitnesscentre iværksat en brugerundersøgelse, som led i den hidtil mest omfattende undersøgelse af den danske fitness-sektor.

Blandt andre centre er landets største fitnesskæde ’fitness dk’ medvirkende til indsamlingen af data.

Idan forventer, at den nye brugerundersøgelse vil bidrage med værdifuld ny viden om fitnesskunders træningsmotivation og give ny viden til en træningsform, som ofte bliver karakteriseret som individualistisk i modsætning til foreningslivets mere sociale idrætsaktiviteter.

Undersøgelsen vil blandt andet afdække, om valget af fitness er ensbetydende med et fravalg af foreningslivet, og i hvor stor udtrækning de to træningsformer dyrkes side om side.

Kommentar

* påkrævet felt

*
*
*
Hvad er 5 gange 2?
*


Retningslinjer:
Du er meget velkommen til at kommentere denne artikel. Idrættens Analyseinstitut forbeholder sig dog ret til at afvise kommentarer, som ikke holder sig inden for emnet eller overskrider grænserne for god debattone.

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.