Sport – nye muligheder for medier

21.08.2012

Af Ditte Toft
Professionel topsport er ’big business’, og centralt for sportsforretningen er samspillet mellem medier og sport. Danske Medier sætter ved et seminar i København fokus på dette samspil.

Sportsklubbernes rolle som medier, og medier i spændingsfeltet mellem kritisk journalistik og underholdning. Sådan lyder nogle af emnerne, når Danske Medier indbyder til seminaret 'Sport - nye muligheder for medier' om sport og medier med fokus på mediernes muligheder og rolle i forbindelse dækningen af professionel topsport.

Seminaret finder sted den 30. august på Hotel Phønix i København, og oplægsholderne på seminaret er:

  • Claes Braagaard, mediebureauet OMD 
  • Poul Funder Larsen, Børsen og forfatter til bogen ’Spillet om milliarderne’ 
  • Jordi Roig, tidligere AG København 
  • Denis Larsen, bold.dk 
  • Jesper Andersson, TV2 Sport 
  • Katja Moesgaard, DBU A/S

Seminaret er målrettet medievirksomheder i form af tv-stationer, nyhedsmedier, magasinudgivere og specialmedier, men også sportsbrands, mediebureauer, reklamebureauer, digitale bureauer, digitale bureauer og teknologileverandører kan have interesse.

Seminaret finder sted den 30. august kl. 8.30-12.00. Pris for deltagelse er 500 kr. (ekskl. moms) for ansatte hos medlemmer af Danske Medier og 1.000 kr. (ekskl. moms) for ikke-medlemmer. Sidste frist for tilmelding er den 23. august kl. 15.00. 

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.