Seminar om markedsføring af spil
11.04.2012
Af Ditte ToftDanmark har i forbindelse med liberaliseringen af spillelovgivningen med virkning fra januar i år fået en ny brancheforening for de kommercielle spiludbydere. Den 25. april afholder brancheforeningen Dansk Onlinespil/Danish Online Gaming Association (DOGA) et offentligt seminar om markedsføring af spil.
En række oplægsholdere tilknyttet forskellige medieplatforme fortæller om deres specifikke medieplatform og giver samtidig deres bud på mulighederne for at brande og markedsføre spilprodukter.
De foreløbige oplægsholdere er:
- Morten Svendsen, Team Manager, TV2
- Kristian Djurhuus, Industry Manager, Google DK
- Thomas Klærke, CEO og partner, SponsorPeople
Seminaret finder sted hos Horten Advokatfirma, Philip Heymans Allé 7, 2900 Hellerup. Deltagelse i seminaret er gratis, men tilmelding er nødvendig.