Seminar om markedsføring af spil

11.04.2012

Af Ditte Toft
Med udsigt til en række store sportsbegivenheder over sommeren 2012 indbyder den nye brancheforening Dansk Onlinespil til seminar om markedsføring af spil.

Danmark har i forbindelse med liberaliseringen af spillelovgivningen med virkning fra januar i år fået en ny brancheforening for de kommercielle spiludbydere. Den 25. april afholder brancheforeningen Dansk Onlinespil/Danish Online Gaming Association (DOGA) et offentligt seminar om markedsføring af spil.

En række oplægsholdere tilknyttet forskellige medieplatforme fortæller om deres specifikke medieplatform og giver samtidig deres bud på mulighederne for at brande og markedsføre spilprodukter.

De foreløbige oplægsholdere er:

  • Morten Svendsen, Team Manager, TV2
  • Kristian Djurhuus, Industry Manager, Google DK
  • Thomas Klærke, CEO og partner, SponsorPeople

Seminaret finder sted hos Horten Advokatfirma, Philip Heymans Allé 7, 2900 Hellerup. Deltagelse i seminaret er gratis, men tilmelding er nødvendig. 

Anvendelse af cookies

Idrættens Analyseinstituts hjemmesider bruger cookies for bl.a. at kunne skabe en brugervenlig og overskuelig hjemmeside. Brugen af cookies giver bl.a. informationer om, hvordan hjemmesiden bliver brugt, eller de understøtter særlige funktioner som Twitter-feeds.


Hvis du benytter siderne, accepterer du dette. Vil du vide mere om vores brug af cookies og personrelaterede data klik her.